Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 17 november 2012

De afwezigen hadden ongelijk ...

Hallo Sharkies, Inderdaad de titel doet het al vermoeden en ook wie in onze kantine het stralende lachje van onze meter Huguette en onze peter Freddy gezien heeft kan het al raden ... de Sharkies hebben er vandaag een lap op gegeven. En bij deze ook een dankwoordje aan Trainer Rudy die mij vandaag tips kwam geven, klasse dat zo'n grote meneer mijn Sharkies wil komen helpen ... De wedstrijd dan: om direct met de deur in huis te vallen we hebben gewonnen met 6-0 en soms met heel mooi voetbal, als we mochten van de scheids want die legde het spel nogal vaak stil en toch probeerden mijn mannen het tempo er in te houden. Kapitein doelman Robbe "Bojan" had niet veel werk vandaag, maar zijn ene redding die hij deed vandaag was ronduit subliem, 'k moet zeggen ook de laatste weken op keeperstraining werkt hij heel goed. Achteraan verder mijn angstaanjagende duo ondertussen Brendon en Mo, bijna onmogelijk om die 2 levend te passeren. Jonas en Arne bevolkten mijn flanken en deden dit met overgave en trachten telkens mooi op te bouwen. Ja en hier zijn ze de Brothers Toon en Dries, das genieten, vol overgave en onvermoeibaar, ook al een verlengde van mij op het veld ... Op de flanken vandaag Emile en Sam (we hebben zijn plaats gevonden denk ik), heel veel verdedigend werk moeten opknappen zodat onze spitsen zich ten volle konden uitleven op de helft van de tegenstander en wie waren dan die twee ... wel Jordi (2 doelpunten) en onze Cédric (4 doelpunten als mooie cadeau voor de verjaardag van zijn papa). Hebben we ze dan al allemaal gehad, nee hoor, want veel werken voor de ploeg betekende ook veel vermoeidheid, gelukkig kon ik rekenen op Robinho en Ilyes om de nodige frisheid op de groene mat te brengen, deze mannen zorgden dan ook voor enkele mooie dieptepasjes. T2 Jo en T3 Christophe waren door het dolle heen en ja ook ik zal heel goed slapen vanacht dromend over mijn Sharkies op de training van maandag, want verder werken blijft de boodschap... Proficiat, dikke Sharksknuffel en tot maandag Trainer Johan PS Nog een dikke merci aan Toon, Dries, Tinneken, Thomas, Tonia, Brendon, Jordi en Anneken om te helpen opdienen vrijdagavond op het feest. PPSS De vergadering (ja Mona) was ook goed, hopelijk is de kerstmarkt klaar om ons te ontvangen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste trainer Johan,

Dit lees ik zeer graag ! Met 6 – 0 winnen, prachtig, doe zo voort !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NONKEL DANIEL