Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 28 april 2012

Het sprookje ... the end ??? Neeeeeeeeee

Hallo Sharkies, Vandaag stond onze laatste wedstrijd op de kalender, de verplaatsing naar de buren van Sparta Waasmunster, nooit gemakkelijk zo'n derby en dan zeker niet als je weet dat het een verdomd sterke tegenstander is ... gelukkig beschik ik over goede wapens om mee naar de oorlog te trekken. Te beginnen met in doel een fantastische Robbe, alles maar dan ook alles ranselde hij vandaag uit zijn doelvlak, onwaarschijnlijk en heel frusterend voor de tegenstander ... hopelijk waren er geen scouts want wat hij vandaag liet zien was buiten categorie! Gevolgd door achteraan een schitterende Dries, de laatste weken is die zich zo aan het bewijzen op die centrale plaats achterin dat ik volgend seizoen (ja we gaan dus door) niet meer om hem heen zal kunnen, ook zijn mentaliteit is super. Op de flank achterin (ja hoor achteraan) speelde Cedric vandaag één van zijn beste wedstrijden, het sterke wapen van Sparta werd telkens onschadelijk gemaakt door hem, heel fier op jou dat je dit nog bracht. Andere flankverdediger was Jonas, zijn rechtstreekse tegenstander hebben we niet gezien vandaag en dat is uitsluitend maar zijn verdienste en hij kwam er dan ook nog telkens heel gevaarlijk uit en ja hij scoorde ook. Jeroen, zijn laatste Sharkswedstrijd (want onze Messi heeft vleugeltjes gekregen en wordt Hamse Wuiten) was er eentje om in te kaderen, we gaan hem missen en VW Hamme heeft zijn toptransfer al vast. Toch staat zijn vervanger al klaar hoor, Toon bewees namelijk vandaag dat hij ook wel een team kan dragen en zal deze rol dan in de toekomst met volle overgave (zoals we dat van hem gewoon zijn) uitvoeren. De man die volgens mij het meeste vooruitgang heeft geboekt dit seizoen is Mo, ook zijn laatste wedstrijd was, ondanks een lichte blessure, ééntje om duimen en vingers van af te likken, het siert hem trouwens dat hij dat over heeft voor zijn team ... ploegspeler pur sang dus. Onze Willem he, gaf vandaag een les in fairplay, zijn handsbal had niemand gezien (behalve ik) en onze Suarez was zo sportief om dit direct aan de scheids duidelijk te maken, daar kunnen er nog veel wat van leren. Thomas, vol overgave vandaag en vol in duel, uiteraard weer strooien met pasjes zoals we van hem gewoon zijn, had eigenlijk wel een sterk seizoenseinde, voor hem mocht het gerust nog een paar weken langer duren. Gilles, verkoos deze ochtend het voetbal en ik moet zeggen kwam heel gretig invallen, denk nog maar eens goed na voor volgend seizoen, want de Gilles van vandaag kunnen we zeker goed gebruiken. Louis heeft ons een heel seizoen laten meegenieten van van alles en nog wat, vandaag misschien iets minder, maar daarom niet minder nuttig, en we verwachten allemaal al zoveel van hem. Robinho dan, 'k had een beetje schrik om hem te brengen, maar dat was dus nergens voor nodig he, prikte direct bij zijn eerste balcontact en daarna volgde nog enkele mooie pasjes van hem, sorry makker, je hebt mij zeker niet ontgoocheld. Last but not least ons Noah he, ja ging ze spelen of niet was de vraag, ik gebruikte haar graag als joker, wat bleek ze was nog een drietal keer gevaarlijk ook, alleen scoren ontbrak ... toch einduitslag een droge 0-5, schitterend spel, goeie mentaliteit, klasse T2 en T3 aan mijn zijde, ja het is jammer dat het al gedaan is, we gaan het missen (nietwaar Raoul)... maar we zien elkaar snel terug ... ik kijk er alvast naar uit, weeral iets nieuws (een groot veld 11-11, allemaal met eerste jaars), we gaan veel leren en misschien links en rechts voor een verrassing kunnen zorgen, maar één ding is zeker we blijven een (h)echte Sharksgroep hoe dan ook ... Afgesproken ... En Jeroen, sla je vleugels maar uit, en vergeet niet: in de verre oceaan van Sombeke zijn er een aantal Sharkies die u altijd zullen steunen en eens een Shark altijd een Shark, het ga je goed en veel succes ... Niet tot maandag hihihi maar wel tot gauw ... Megadikke Sharksknuffel Trainer Johan

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste trainer,

Het was héééééél leuk om jou 4 jaar als trainer te mogen hebben.
Ik weet zeker dat hetgene ik nu al kan, ik het bij jou geleerd heb.
En ja, mijn vinnen zijn gewisseld voor vleugeltjes, maar in mijn hartje zal steeds een grote dikke shark blijven zitten.
Ik blijf jullie zeker volgend seizoen volgen via de blog en elke wedstrijd die ik kan zal ik als hoofdsupporter aan de zijlijn staan.Het zal wel niet gemakkelijk zijn om mijn mondje te houden !!!!!
(hihihihihi).

vele knuffels aan iedereen
vanwege Jeroen

Anoniem zei

Hallo, Johan

Schitterend die verslagen man!

Die jongens hebben een prachtig seizoen achter de rug, met een goeie, enthousiaste, plezante trainer!

Succes met het studeren deze week.

Vriendelijke groeten. Kristof

Anoniem zei

sorry johan ik had vandaag zeker u scharks eens aan het werk willen zien.
maar ik had andere verplichtingen maar dat komt nog wel nog maals bedankt voor u leuke soms heel boeiende comentaaaaaaaaar grapje hiiiiiiiiiii.
grtjs robert en memee greta

Anoniem zei

Beste Johan,

Nogmaals proficiat ! Gewonnen met 5 goals verschil ! Amaai !!

Nonkel