Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 9 maart 2013

De wil om te winnen

Hallo Sharkies, De titel was vandaag perfect van toepassing ... alleen was het voor onze tegenstander, we hebben namelijk weeral het onderspit moeten delven tegen een haalbare kaart ... 4-2 nederlaag op het zware drassige veld van Dendermonde. Ik heb lang moeten nadenken over hoe en wat ik vandaag ging melden op onze blog, de taken werden niet altijd goed uitgevoerd, controles lieten vaak te wensen over, geen overleg, geen onderlinge coaching. Het begon wel heel schitterend, heel mooie combinatie, 3 perfecte passen na elkaar en bal in het mandje, dik verdiend 0-1. Helaas bleken dit ook tevens de laatste goede pasjes te zijn langs onze kant, niets tikkie takka ... ik zag het aantal grijze haren van mijn delegees met de minuut verdubbelen. Voor we het eigenlijk beseften stond het 2-1, en zoals zo vaak viel het tweede tegendoelpunt letterlijk uit de lucht, een afgeweken voorzet verdween in de kruising. Na de donderspeech tijdens de rust, nog steeds niet genoeg goesting, direct na de aftrap 3-1. Er schoten er dan toch een paar in actie en we probeerden nog de bakens te verzetten, uiteindelijk viel dan toch de aansluitingstreffer 3-2, maar als je in de hoek zit waar de klappen vallen krijg je dan ook nog vaak domme doelpunten tegen, 4-2 klutsbal na een hoekschop die maar niet weggeraakte ... om radeloos van te worden. Ik heb dus werkpunten genoeg gezien (eigenlijk kunnen we elke dag van komende week trainen). Tot slot nog eventjes vermelden dat de beste Sombekenaren vandaag langs de lijn stonden, onze supporters waren super, bleven steeds aanmoedigen, dat verdiend een extra vin ... trouwens die hoorn wil ik er nu elke week bij he ;-). En voor ik het vergeet, ik kan het niet laten, de scheidsrechter vond ons sympathieke ploegen en had het heel erg naar zijn zin ... en 't was nog een goeie ook ... zelfs al zijn we verloren ... ik ken er andere (allee voorlopig gelukkig nog maar enen tegengekomen, maar die telde wel voor 3, hihihi) Groetjes en toch nog dikke sharksknuffel... Trainer Johan

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste trainer

Het spijt me heel erg dat ik er niet was. Ik heb gehoord dat we hebben verloren, dat vind ik heel spijtig. Maar ik weet zeker dat we goed hebben gespeeld. Hoe dan ook het spijt me dat ik er niet was.

Gr


Mo

Anoniem zei

Geeft niet mo maar we moeten meer zelfvertrouwen hebben en die bal te laten rollen in het mandje .
Maar blijven vechten is de boodschap

gr
cd7

Anoniem zei

Beste Jo,

Het ware beter andersom geweest, t.t.z. met 2 – 4 gewonnen !!!

Helaas

Nonkel

Anoniem zei

Beste Jo,

Het ware beter andersom geweest, t.t.z. met 2 – 4 gewonnen !!!

Helaas

Nonkel

Anoniem zei

Ze hebben h3eeeeeeeelveeeeeeeel geluk gehad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-):-) veel groetjes Bojan