Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

vrijdag 12 april 2013

Een stunt ... een wonder ... een mirakel ... maar mijn Sharks hebben het gedaan ... hoed af ...

Hallo Sharkies, De beginstand was vandaag ook de eindstand: 0-0 dus en dit tegen het 2de gerangschikte Opstal ... we kunnen dus spreken van een echte stunt ... en heel veel supporters (wat een twaalfde haai ... merciekes)konden daar van meegenieten. Er was zelfs een groot deel van het bestuur aanwezig (dank voor de steun) maar de supporter van de dag was onze Lander met zijn zelfgemaakte bord ... bij deze verhef ik hem dan ook graag tot de orde van de haaien ... Mijn tactisch plannetje klopte perfect, maar dit was alleen maar mogelijk door mijn schitterende Sharks, elke taak werd goed uitgevoerd en vooral met volle overgave ... ik ben momenteel een heel fiere trainer en dit geeft een enorme boost voor de komende weken ... Bojan had niet echt veel werk, maar zijn ene suppersave mocht weeral gezien worden ... hij heeft dus zeker en vast zijn vinnetje weer bijgedragen vandaag, was trouwens een klassekapitein. Achteraan was het alle hens aan dek en dan moest ik dus kunnen rekenen op een sterk centraal duo, wel mijn duo was vandaag meer dan sterk, Drieskaku met het mes tussen de tanden en wanneer hij gepasseerd werd hadden we nog Brendon, die alles opkuiste zoals alleen maar Kompany dit kan ... langs de flank werden ze bijgestaan door onze "kleinen" Jonas (vandaag zelfs letterlijk want hij stond tegen een dubbele meter) en Robinho (deze zat echt kapot waarvoor chapeau) en Arne (volle inzet, alles gegeven, zijn gelaatsuitdrukking sprak boekdelen). En dan de ruit in het middenveld en mijn 2 spitsen ...het nieuwe systeem, maar een succes dankzij mij bende ... Toon was leider over deze Sharks, flanken werden Willem (speelde een dijk van een wedstrijd en ja hoor Thomas was fier op hem ...) en Ilyes (deze heeft mij echt geimponeerd, vooral zijn werkkracht, die wil ik nu op training ook zien) de werkpaarden van dienst. Sam en Jordi verzetten bergen werk zodat de tegenstander telkens moest blijven opletten ... deze Sharks waren enorm sterk, klasse. Mieleken, was misschien de kleinste op het veld, maar zeker met het grootste hart, telkens hij uitgekapt werd, draaide hij zicht supersnel om en ging opnieuw achter de bal ... das een voorbeeld van wilskracht. Mo, ik geloof al jaren in hem, zelf twijfelt hij vaak aan zijn capaciteiten, maar als je continu 3 tegenstanders ambeteert en zelfs nog kansen afdwingt wel dan ben je een grote speler, maar vooral ook als mens is dit een voorbeeld ... de Sharks zijn alles voor hem en hij gaat voor ons door het vuur ... je bent een grote meneer ... Ook super was het positivisme dat mijn groep uitstraalde en vooral geen gezaag maar elkaar oppeppen en elkaars foutjes goedmaken. En over grote mensen gesproken, zeg nu zelf ook onze meter Huguette en Peter Freddy hebben een speciaal plaatsje in ons hartje hoor ... ze zorgden voor lekkere hapjes na de wedstrijd en ja hoor ze waren weer heel fier op hun "gastjes" ... Toch voetjes op de grond want er volgen nog 2 zware wedstrijden, we gaan dus hard trainen om nog beter te worden, maar nu gaan we nog eventjes genieten ... schol en santé Megadikke Sharksknuffel, Trainer Johan

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo, Johan


Weer een mooie prestatie met je ploeg.
Goe bezig man, maar dat wist jij en ik al langer hoor.


Greets.
Kristof

Anoniem zei

Srr trainer dat ik er niet kon bijzijn grts vanuit tenerife

Anoniem zei

Beste Jo,

Zo moet dit zijn, niet verliezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes

Nonkel Daniel