Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 11 januari 2014

Stunt nr 2

Hallo,

Vandaag was het David tegen Goliath, en dan bedoel ik niet de papa van Sam, alhoewel, hij leidde een geweldig Sombeeks supporterslegioen met verve ... wat een sfeer, vooral in ons vak dan toch, maar ja voor €3,- inkom mag je al eens feesten hé ...

In ieder geval we hebben gestunt vandaag, 3-3 en het grote WB op de knieën, niet slecht hé voor een ploeg dat geen ploeg is en een trainer die er de ... van kent, allee dat zei toch mijn "collega" aan de overkant, mag die van geluk spreken dat hij een heel sympathieke afgevaardigde en supporters heeft, want net zoals voor nieuwjaar liet hij hem weeral niet van zijn schoonste kant zien ...

We begonnen heel stevig vandaag, we moesten dan ook ons best doen, speciaal voor onze Jordi, veel beterschap makker en neem je tijd zodat je goed kan herstellen ...
Toch kwamen we 2-0 achter, net voor rust scoorde we dan toch de meer dan verdiende aansluitingstreffer, want we waren echt heel goed bezig en WB had uit 3 kansen 2 doelpunten kunnen maken, terwijl wij er toch een aantal de nek omgewrongen hebben, de voorzetten kwamen telkens goed voor doel maar kregen in de zone van de waarheid geen gevolg (een werkpuntje dus ... genoteerd hoor mannen, één van de volgende weken staat dat al op mijn trainingsprogramma).

Na de rust was het direct 3-1, boeken toe dacht iedereen, maar dat was zonder onze wilskrachtige Sharks gerekend, ze bleven van zich afbijten en met nog 4 minuten op de klok en met veel risico's maakten we de meer dan dikverdiende 3-3, mijn moment was aangebroken, alles dicht en elke 30 seconden een wissel, de scheids ging nog 6 minuten extra door, maar het mocht niet meer baten, grote ontlading bij iedereen met een rood-wit-zwart hart, en grote frustratie bij één iemand naast mij, 'k vreesde zelfs eventjes voor mijn leven (hihihi).

Een dikke vin dus voor mijn hele team, we hebben dat als groep schitterend gedaan, ik heb dingen gezien die mij heel erg bevielen, het tempo ligt duidelijk pakken hoger, maar we pikken dat goed op, een aantal van mijn mannen werpen zich naar voor als echte leiders, we krijgen ook een ongelooflijke weerbaarheid, knap hoe we terugkwamen van een verloren positie ... en mijn kapitein Toontje was top, al heb ik wel een blauwe plek op mijn heup van tijdens onze vreugdedans.

Beste Sam (weeral heel goed uitvoetballend), Arne (had het in het begin lastig, maar beet daarna goed van zich af), Robbe (tikte slim het balletje buiten wanneer het moest, ook een gave), Brendon (mijn rechterhand achteraan, heel gedreven, gewoon heel goed), Thomas (voelt zich meer en meer op zijn gemak centraal in de verdediging), Toon (wat een kapitein, ging voorop in de strijd), Cedric (werkte zich echt te pletter en scoorde 2 mooie doelpunten), Ilyes (kan deze week fier naar school met zijn prestatie en die van zijn team), Willem (voerde alle taken perfect uit, maakte geen enkele fout, grote meneer), Mo (zoals steeds steunpilaar en rustpunt in het team), Jordi (deze was voor jou hé makker), Jonas (een echt kuitenbijterken en na een panna niet meer te passeren), Younes (volgende week is het aan u), Louis (de strateeg op het middenveld, werkmier met inzicht), Yanni (turbo zal goed slapen deze nacht, een gevaar op de flank en weeral een doelpuntje), Lander (mijn kleine grote deugniet voelde zich direct thuis in het tijdwinnen verhaal, klasse makker), Kostas (mooi debuut, nog wel wat bijleren, maar je komt er zeker en vast), Tycho (blijf ze scherphouden op training hoor), T2 Jo (volgende keer weer terug naast mij), T3 Wannes, en al onze supporters (de beste 12de man van het land naar mijn gevoel), bedankt dat ik jullie trainer MAG zijn en samen gaan we nog mooie dingen laten zien, maar we gaan hard moeten blijven werken, te beginnen met maandag ... afgesproken ...

Tot maandag

Trainer Johan

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste trainer Johan,

Dit is zeer flink van je ploeg !! 3 – 3 tegen WAASLAND BERVEREN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Proficiat

NONKEL