Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 22 februari 2014

Speciaal voor Toontje ...

Hallo,

Deze week een echte topweek voor mij, 2 schitterende trainingen, gemotiveerde Sharks en een megaleuke verrassing op woensdag voor den Trainer, maar net zoals bij Eurosong, mag ik de identiteit van de man onder het masker nog niet verraden, maar ik ben in mijn nopjes hoor ...

Onze werkshark op het middenveld Toon moest met griep nog afzeggen, dus met een klein hartje naar Stekene, toch een kampioen van voor nieuwjaar ...

Was dus nergens voor nodig, alhoewel, de eerste helft (zeker de eerste 10 minuten) waren er een paar van ons nog in dromenland, er werden geen duels gewonnen, veel te traag spel, geen combinatie, kortom weeral een grijs haar bij ...
Het zonnetje kwam erdoor, en ook mijn Sharks, rust 0-2.

Na de pauze kwamen we pas echt in ons spel, heel mooie combinaties gezien en stand mooi aangedikt tot een welverdiende 0-5, iedereen weer happy ...

Sam makker, vandaag een megacompliment voor jou, een superweek op training en vandaag een foutloze wedstrijd, met 3 belangrijke reddingen, ja ik was zelfs eventjes Bojan vergeten en dat wil wat zeggen he mannen, want onze Gentse nr 1 van vorig jaar is nu eenmaal een topper, wel onze Sam vandaag ook.

Achteraan nog zo 2 toppers, die vinden elkaar blindelings, één blik tussen die mannen is genoeg om te weten wat te doen, mijn centrale topduo Brendon (niet normaal wat een klasse) en kapitein Thomas.

Jonas (in laatste instantie nog opgetrommeld, dank u wel), Willem (zoals gewoonlijk), Robinho en Ilyes hielpen mee de nul te houden, een extra vin dus want dat is ons nog niet veel gelukt dit jaar.

Cedric was onze centrale man van dienst, en dat was heel goed, won duels, lanceerde aanvallen en scoorde ... natuurlijk kon hij ook rekenen op onze Sharksstofzuiger Louis, deze was weer overal aanwezig.

Na 10 minuten kwamen ook mijn flanken Jordi en Yanni op dreef, ze zorgden voor veel gevaar en voor doelpunten, zeker hun 2de helft was fenomenaal.

Mo, ja onze "Jabbi" was in topvorm, de ene assist na de andere, in alle doelpunten had hij een voet, en ja dat vind ik megabelangrijk, soms veel belangrijker dan de doelpunten zelf.

Younes vechte tegen hoofdpijn en maagproblemen en gaf alles, je zag echt dat het moeizaam ging dus goed rusten is de boodschap man ...

In Lokeren hebben ze Dutra lopen, wel wij hebben Lander, een mini ambetant manneken voor de verdediging van de tegenpartij, hij deed het heel goed op "9", zeker voor herhaling vatbaar.

Een extra dank u wel voor mijn T2, om 6u landen in Parijs en dan toch nog op tijd zijn om de wedstrijd mee te maken, even zot als ikzelf dus, THX.

Hopelijk gaan we nu komende week ook allemaal heel hard en tof en zonder gezaag en gemekker trainen, zodat ik weer een topweek kan beleven ...

Tot maandag

Sharksgroet

Trainer Johan

2 opmerkingen:

Anoniem zei

0-5
niet normaal, heel goed gespeeld jongens echt waar proficiat werk goed op de training en zeker op de matchen dan komt het vanzelf zowel het goede voetbal als de doelpunten en overwinningen ik kom zeker nog eens kijken

groetjes Jeroen

Anoniem zei

Beste Jo,
Proficiat met je grote overwinning, zo verder doen hé !
Gr
NONKEL