Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 7 november 2015

Toch dubbel gevoel ...

Hallo,

Vandaag bezoekje gebracht aan White Boys Sint-Niklaas ... 0-16 gewonnen ... MAAR ... het spel moet veel beter, veel meer passing, veel meer beleving en vooral veel efficiënter ... want laten we eerlijk zijn, we werkten nog niet af aan 10 % dat wil dus echt wel zeggen heel veel open kansen gemist.

Sam en Abdul wisselden elkaar af in doel, maar verveelden zich, ik denk zelfs dat ze geen enkele bal tussen hun palen hebben zien komen.

Achteraan gekozen voor Cedric, en 'k moet zeggen dat was wel een geruststelling, als ze er dan toch eens doorkwamen, dan kon hij alles heel goed opkuisen.
Verder bijgestaan door Enzo, Emile en Arne, degelijke verdediging dus, het lastigste was die mannen achteraan houden, want het kriebelde bij een paar hoor.
Mijnen "Witsel" Jeroen speelde weer een dijk van een wedstrijd en dat al een paar weken, hij wordt stilaan weer opnieuw de motor op mijn middenveld.
Brendon mocht eens spelverdeler spelen, andere stijl dan onze Mo maar zeker niet minder efficiënt.
Yanni mocht zich uitleven op zijn flank, voorzetten met overvloed ... alleen moet er dan wel afgewerkt worden.
Ala Aladen en Quinten bemanden de andere flank ... deden hun werk.
Anthony, Thomas en Toon waren de spitsen van dienst, gemakkelijk 100 kansen hebben we gehad, maar hoe hard ze ook werkten (want kansen creëren en op de juiste plaats staan is ook een verdienste) echt efficiënt waren ze niet.
Pechvogel van de dag was Ilyes, geblesseerd uitvallen na een schitterend doelpunt ... zonde ...

Alain zat naast mij op de bank en ik werd er "wild" van ;-)
En wat gezegd van Delegee Pascal, die kwam ons volgen, super vond ik dat, en ik niet alleen, ik weet er zeker nog zo'n 15 zitten ...

Volgende week thuiswedstrijd, supporters op plaats want deze keer gaan we echt jullie hulp kunnen gebruiken, Avanti Stekene heeft het ons vorige keer heel moeilijk gemaakt ... het zal dus een topper worden.

Maandag beginnen we met het harde werk, neuzen in dezelfde richting en keihard gaan ...

Tot dan,

Groeten
Trainer Johan

Geen opmerkingen: