Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

maandag 19 december 2011

De kerstmarkt was een succes ...

Hello Sharkies, en Sharkmama's en papa's,

De kerstmarkt was een topper, goeie teambuilding (de sharks hun Rad was een succes), veel sfeer, megalekkere scampi bij een superglaasje Cava ... kortom Waasmunster weet nu ook dat de Sombeekse WhiteSharks bestaan ...

Laat de beelden voor zichzelf spreken ...
en aan alle helpende handen een dikke merci, superorganisatie van Iris en Tonia ook, dikke Sharkszoen ...

Trainer Johan





2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Johan,

Sorry dat ik er niet was ,maar ben vrijdag geopereerd aan zenuw elleboog en dat was erger dan ze dachten, ik had enorm veel pijn, nu nog trouwens in elk geval sorry dat ik er niet was maar we maken dit wel goed, in elk geval proficiat met de geslaagde Kerstmarkt!

Groeten, Bert (hulptrainer 1ste ploeg WS Sombeke)

Anoniem zei

hey, hallo.
ik wil erbij komen bij de u13.
Maar ik weet niet hoeveel het kost en op welke dagen we trainen.
de tijd weet ik ik ook niet.
Kan iemand een reactie plaatsen als je het weet.

Dank u en de groeten.