Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 14 januari 2012

2012 valse start ...

Hallo Sharkies,

Beter dan vorig kalenderjaar wordt megamoeilijk nu, want onze eerste nederlaag is al na de eerste wedstrijd een feit en er komen nog een aantal zware kleppers aan hoor dit seizoen ...
Over de eerste helft ga ik heel kort zijn, ik was een beetje ontgoocheld, na 20 seconden al 0-1 (wel de fout van onze delegee, want die was nog aan het nieuwjaren!) en aan de rust een droge 0-3 en dat was voor de tegenstander meer dan verdiend, het liep bij ons voor geen meter ... de mannen die er iets of wat nog voor gingen kon ik op mijn één hand tellen, net als de goeie pasjes trouwens.
Gelukkig volgde er nu een tweede helft en na mijn speech en nadat iedereen weer eens met zijn voetjes op de grond stond, begon het zowaar te draaien bij ons, Kapitein Robbe begon te coachen vanuit zijn doel en kwam een aantal keer gevat tussen, Mo is al een aantal weken subliem en dat was vandaag niet anders, blij dat je aan mijn kant staat kerel. Jonas, Louis, Cedric, Dries kwamen nu wel voor hun man en begonnen nu wel duels te winnen en ook goed in te spelen, Toon vond op den 10 zijn tweede adem en speelde een heel goede tweede helft, Robbe 2 vanaf nu omgedoopt tot Robinho had alle stress van zich afgeschud en toverde een aantal mooie doorsteekpassen uit zijn schoenen, Gilles werkte zijn trainingsachterstand weg en maakte (al vallend weliswaar, letterlijk ingevallen dus) een opmerkelijke invalbeurt. Voor ons Noah ging het er vandaag iets te hard en iets te snel aan toe, maar toch zorgde ze voor heel positieve aanmoedigingen, en trouwens jouw doelpunt van deze week op training haalt zeker de verkiezing van mooiste van het jaar ... Good old Willem (Nu hij acteur is eigenlijk mijnheer De Craene) zijn stoom kwam plots uit zijn oren en hij werd onoverwinnelijk ... heeft hij toekomst als de Vlaamse Hulk alleen hij wordt rood en niet groen (groot probleem voor VTM hé)... Jeroen zorgde voor 2 heerlijke doelpunten, zijn zware beukwerk had eindelijk resultaat want fysiek zakte RC Lebbeke wat weg. Thomas, net als in de eerste helft werkte hard en heel verbeten op zijn vertrouwde rechterflank en zorgde voor een paar heerlijke kaatsjes hoor, best fier op onze Jan Vertonghen vandaag. Maw van de tweede helft was ik wel tevreden en hadden we onze kansen benut zat er misschien nog een gelijkspel in tegen een heel goede tegenstander. Eindstand 2-4 en opnieuw met onze voetjes op de grond, blijven werken is dus de boodschap, maar daar heb ik alvast heel veel zin in ...

Dikke Sharksknuffel en tot maandag

Trainer Johan

3 opmerkingen:

jovds zei

Volgens een gekend Witbier is er volgende wijsheid :

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, in de praktijk wel".

Ik kan enkel zeggen de 1ste helft was slecht, de tegenstander was goed(toch wel een paar sterke goede voetballers gezien). Voor de match had de trainer jullie nog zo gewaarschuwd(theorie) waar op te letten; op het veld(praktijk dus) dacht men het gaat hier vanzelf zoals in 2011; tijdens de rust (klein rustig gevat preekje van trainer=theorie); 2de helft White sharks dus effe de theorie mooi omgezt in praktijk ===>kortom volgende week vanaf de 1ste helft aub; waardig verliezen vind ik niet erg.

Dit gezegd zijnde; ik weet dat jullie het kunnen, en de trainer nog veel meer;

Mvrgr
T34

Anoniem zei

Beste Johan,
De volgende keer een beetje beter hé !

NONKEL DANIEL

Anoniem zei

Hey Johan,



Eén valse noot betekent nog geen slecht lied. Je hebt al héél véél bereikt met uw haaien en je bent
volgens mij nog lange niet aan uwe limiet.
Ze zouden dat dus moeten verbieden hé... ne winterstop! ;-D



Bwa ja.. Ik denk dat dat normaal is bij die gasten... Maar ik ben er ook van overtuigd dat dat maar

een korte overgangsperiode is zulle!



Dus...



Volgende week beter!



;-) Dirk.