Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 29 september 2012

Kastanjes uit het vuur gehaald ...

Hallo Sharkies, Eerst ga ik beginnen met het slechte nieuws, donderdag tijdens de training is er zwaar gevochten met als gevolg dat onze Louis in het gips ligt met zijn voet want ... de kastanje had gewonnen ... toch tof dat hij ons met krukken kwam aanmoedigen vandaag. Nu over naar de orde van de dag, elke wedstrijd moet gespeeld worden, maar dat het niet gemakkelijk ging worden tegen Dendermonde was vanzelfsprekend. Toch namen mijn Sharks hun slogan (No Sweat, No Glory) heel letterlijk en hebben ze vandaag alles gegeven, 't was misschien niet altijd mooi om te zien en voetballistisch kon het veel beter, maar het karakter dat ze vandaag hebben laten zien stemt me heel gelukkig. Ja, kapitein Toon mocht fier zijn op zijn troepen, hij leidde ze als een echte generaal, (ook tof te zien hoe beleefd ze waren tegen de scheids, een echt voorbeeld, mooi, ...) de kapitein scoorde zelfs een schitterend doelpunt. Zijn broer krijgt ook al een speciale vermelding, verzorgde zich deze week uitstekend en gaf echt het beste van zichzelf, das nu eens een echte strijder zie onze Drieskakuuuuu ... Mo stofzuigde vandaag, alles kuiste hij op, pakte ook zijn doelpuntje mee, cijferde zich weg voor de groep, super kerel ... Jordi deed weer zijn werk zoals gevraagd, de positie "11" begint hem steeds maar beter en beter te liggen. Over Brendon kan ik kort zijn vandaag, niet goed, maar gewoon heel goed, klasse makker wat jij allemaal laat zien op jouw positie, ik kan jou bijna niet meer missen. Sam zorde ervoor dat ik in de eerste helft grijs haar kreeg ... en dan zijn tweede helft bijna perfect, ik schrok mij een bult, maar hij was super, zo'n werkmier heel goed en nu verder werken he. Thomas he, deed vandaag dingen die we gewoon zijn van hem, doorsteekpasjes à volonté en wie maakte daar weer gretig gebruik van, ja hoor onze Cédric, 2 keer mooi diep, doelman omspelen en binnenleggen, hij is onze topscoorder aan het worden en speelt elke week heel sterk, al wordt hij natuurlijk wel vaak verwend tijdens de rust door onze persoonlijke kinesiste Ann (merci voor uw goede zorgen). Robinho deed de eerste helft zijn werk, ging zelfs vaak storen, alleen sloeg het noodlot toe en moest hij gekwetst het strijdtoneel verlaten. Jonas das een zekerheid op rechtsachter, speelt elke keer zijn wedstrijd en is en blijft een sfeermaker in de groep al krijgt hij toch wel serieuze concurrentie van onze Willem met zijn "hoppa Sharkies-Style", ik daag mijn Sharks uit om dit binnenkort samen eens te doen met de groep om onze supporters te bedanken voor hun steun... Mijn doelman onze Robbe he, hij begint nu ook al goed te coachen zeg, en ook aan zijn x-factor is hij aan het werken, een showken voor de supporters ook al ... waar gaat dit eindigen? Onze Sharksmeter en supporter nr 1 Huguette haaste zich van haar werk om ons toch nog mee naar een schitterende overwinning te roepen 4-1 eindstand en dikke vin voor iedereen. Aja en Mona en Sabine, 't was mijn fout zenne dat de mannen blijven plakken zijn, maar 't was zo leuk dat ik graag zou hebben dat we binnen 14 dagen opnieuw zouden "vergaderen" ;-))) Dikke Sharksknuffel Trainer Johan

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo, Johan

Proficiat trainer voor het schitterende werk dat je levert met je team.
Werk zo verder zou ik zeggen.
Vriendelijke groeten.

Kristof
(Waasland-Beveren)

Anoniem zei

Beste Johan,

Proficiat met je overwinning ! DOE ZO VOORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NONKEL DANIEL