Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 15 september 2012

Onze Sharkies worden goudvissen ...

Hallo Sharkies, Vandaag een serieuze off-day van onze Sharks, en ja we mogen meer dan tevreden zijn, dat het allemaal zo'n toffe kerels zijn, en oh zo braaf, maar tijdens een voetbalwedstrijd mogen ze toch hun tanden laten zien hoor, wie namelijk al vier doelpunten maakt de eerste helft, moet deze voorsprong toch kunnen vasthouden! De eindstand van 4-7 was overdreven, en ja bij Oudegem liepen er eigenlijk maar 2 spelers op het veld, maar dan moet je die gewoon afstoppen en niet 6 man laten dribbelen!! En jullie taken uitvoeren !! Was dan nu alles slecht, neen hoor, onze Bojan was niet in zijn dagje, maar zoals elke grote sportman beseft hij dit zelf wel en zal hij zeker aan bepaalde punten werken. Achteraan was ik vandaag gestart met onze Mo, maar al snel had ik hem nodig in het middenveld voor wat power, gelukkig kan ik dan steeds rekenen op Willem die toch wel zijn streng trekt op zijn linksachterplaats. Dries en Kapitein Brendon bewogen hemel en aarde om de Oudegemse zwarte parel af te stoppen, Jonas verdedigde sterk, en is onze vaste rechtsachter. Mijn technisch vernuft in het middenveld moest het afleggen tegen de Oudegemse kracht, Thomas, Jordi, Louis, Toon, Sam, Robinho zagen sterretjes en konden ook de pletwalsen niet stoppen, op zo'n moment mag je dan niet vergeten voetballen, maar das een werkpuntje, ze kunnen namelijk als de besten pasjes geven, maar kregen niet de tijd vandaag. Vooraan kon ik gelukkig rekenen op een TGV, Cedric maakte 4 doelpunten, telkens na een dieptepas en zalig afgewerkt. Als we winnen is dat met onze ganse groep en als we verliezen heeft de trainer veel werk om alles trachten goed te krijgen, 'k zal dus maar snel aan mijn trainingen voor volgende week beginnen, want ik blijf in mijn mannen geloven en volgende keer pakken we die mannen terug, ondertussen blijven we werken, bijleren en verder groeien ... Rome is ook niet in 1 dag gebouwd en al is Sombeke niet zo groot, toch hebben we daar ook nog wat werk ... Tot maandag Toch nog een Dikke Sharksknuffel (want ik blijf jullie graag zien) Trainer Johan

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Johan,

Ik ben teleurgesteld als ik de uitslag lees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De volgende keer beter!!!!!!!!!!!!!!!!

Nonkel Daniël