Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 20 september 2014

Merci Rudy

Hallo,

Vandaag kon ik er jammer genoeg niet bij zijn, maar werd ik door een echte topper vervangen, niemand minder dan de trainer van het eerste elftal wou de U15 onder zijn vinnen nemen...al kreeg hij natuurlijk veel hulp van de onvermijdelijke T2 van de Sharks onze Jo.

Van een geslaagde missie gesproken ... wat een overwinning 7-0 en na de wedstrijd vertrouwde hij me toe dat hij de U15 ging blijven volgen want dat er toch wel een aantal kleppers tussenzitten ... al zullen ze natuurlijk hard moeten blijven werken ... en dat gaan we dan ook doen he mannen ... te beginnen komende maandag ...

Ik kreeg veel complimenten over mijn team, en ik ben dus ook heel fier op jullie, zelfs de beurtrol bij het kuisen na de wedstrijd wordt al zonder morren gedaan ...

Een dikke proficiat voor Sam, Arne, Jeroen (hopelijk valt de blessure mee), Brendon, Thomas, Toon, Ilyes, Willem, Mo, Jordi, Jonas, Kevin (eindelijk zijn debuut), Kostas, Yanni en Lander en volgende keer bij mij ook zo jullie best doen he (den groten T1 zal zeker blijven informeren naar jullie evolutie) ... afgesproken.

Sharksgroet

Trainer Johan

PS. Veel beterschap voor Cé en Louis, we missen jullie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Good luck dit seizoen Johan! Tom

Anoniem zei

Hallo trainer johan,

Dit is wel een uitslag die kan tellen,hoor!
Om de twee bovenaan staande ploegen te verslaan zal
het zeer moeilijk worden, maar je weet maar nooit.
Eens een goeie dag en wat geluk,je weet maar nooit.
Maar de derde plaats,dat zal in jullie bereik kunnen liggen.
Doe zo verder.

Groetjes van

Ex. internationaal van Koninklijke footballclub

FC.Van de Velde

Anoniem zei

Beste trainer Jo,
Ik lees dat je er niet bij kon zijn, bij de wedstrijd bedoel ik, maar toch hebben ze gewonnen, en wel met 7 – 0!
Proficiat voor je ploeg!!!!!!!!!!!!!
Groeten
Nonkel Daniel