Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 24 november 2012

Mission impossible

Hallo Sharkies, Vandaag de moeilijke verplaatsing naar de 2de in het klassement, geen gemakkelijke opdracht dus. Tijdens de opwarming bleek al dat Opstal beschikte over serieuze beren, maar mijn haaien beloofden allemaal plechtig dat ze hun tanden gingen laten zien. We verloren (iets te) zwaar met 7-1, en toch was het een leuke wedstrijd, heel sympatieke en verdomd goed voetballende tegenstander, super scheids (wat een verschil met vorige week!!!). Robbe in doel liet zijn klasse meer dan eens blijken, net zoals mijn centrale duo, Mo en Brendon hebben serieus wat ballen weggewerkt ... bijgestaan op hun flanken door Willem (klasse hoe die op een bepaald moment eens echt zijn tanden liet zien, een ploegmaat van hem val je namelijk niet zomaar aan!), Jonas aan de andere kant zag alle kleuren van de regenboog, de voorzetten vlogen rond zijn oren. Mijn werkpaarden Toon en Drieskaku zullen goed slapen deze nacht, want die hebben afgezien hoor. Jordi stond vaak op een eiland (of was het nog een bos in zijn gedachten), maar zette toch goed druk op de man in balbezit. Cedric redde onze eer met een beauty van een doelpunt. Op Sam hebben we maar 3 keer moeten roepen waar hij moest lopen, er zit dus (veel) beterschap in, hopelijk blijft hij deze lijn doortrekken, want in het duel is hij super. Ilyes deed het vaak super op zijn flank, als hij op training het even goed doet in de toekomst zal het nog een klassehaai worden. Robinho zorgde voor de lengte in de ploeg vandaag, hij was de enige van ons ploeg die rechtstreeks in de ogen van de tegenstander kon kijken. Arne is duidelijk een man voor op de flank, zijn eerste helft was heel goed, de tweede centraal in het middenveld iets minder, maar het siert hem wel dat hij me dit ook zelf kwam melden. Emile, deze week op training ronduit schitterend qua werkkracht en mentaliteit (voorbeeld voor velen), deed zijn werk met volle overgave. Je merkt het aan mijn verslagje, de tegenstander was gewoon veel beter, dat moet je kunnen toegeven, wat dan wel goed is, is dat we daaruit leren en werken aan oplossingen voor in de toekomst, alleen zo kunnen we beter worden. De tegenstander was dan ook heel sportief, ik zou iedere week tegen zo'n team willen spelen, maar dan moeten ze mij wel af en toe laten winnen ... hihihi ... Volgende week zullen er een aantal zenuwen hebben, maar voor delegee Christophe en onze Bojan gaan we extra ons best doen ... we zijn zelfs al deze avond begonnen met het ontslaan van onze Louis zijn kine (wie gaat er nu in godsnaam bij de kine van de tegenpartij ;-)) en maandag werken we verder op training ... Tot dan en megadikkesharksknuffel, en ja ik ben fier op mijn groep ... Trainer Johan

Geen opmerkingen: