Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 28 september 2013

Eerst de Boys en volgende week de Girls ...

Hallo, Vandaag kwamen de Sinaai Boys op bezoek, een stevig elftal. Ons thuispubliek werd verwend met voor mij de beste wedstrijd van het seizoen, schitterend voetbal, geen enkele kans weggegeven en een einduitslag van 6-0. Sam in ons doel verveelde hem echt vandaag, gelukkig speelden zijn verdedigers af en toe een balletje terug (ze vertrouwen hem voor meer dan 100 % en dat verdiend ook al een vin), hij voetbalde dan telkens perfect uit. Arne, Robinho, Brendon (wat een leider), Lander, Willem en Younes hielden achteraan alles heel goed dicht en voetbalden telkens heel mooi en verzorgd uit. Tijdens de tweede helft heb ik Ilyes zelfs eventjes op "4" gezet, maar net zoals in het middenveld speelde die zijn beste wedstrijd ooit als Sharkie, dikke pluim. Mijn middenveld dan, reeds een gans seizoen heel goed en dat was deze keer niet anders, als testje eens Louis in het middenveld gezet en dat was meer dan geslaagd, heel veel voetballend vermogen daar. Maar onze motor is daar toch onze Toon, wint bijna alle duels en begint nu ook vlotjes te scoren. Op de flank blijven mijn Snelle Sharkies voor het verschil zorgen, en zo zie ik het graag, ik heb echt genoten van Yanni en Jordi, zelfs Cedric op de flank vond ik megagoed (iets om in mijn achterhoofd te houden), onze CD7 was ook al schitterend ingevallen (blijkbaar was hij geschrokken dat hij eens moest starten op de bank), duidelijk geprikkeld zorgde hij voor veel gevaar en een prachtige goal na een schitterende aanval. Kapitein Mo zag alle kleuren van de regenboog vandaag, en werd soms af en toe hard aangepakt, het siert hem dan ook dat hij telkens zijn hoofd koel wist te houden, hij nam dan ook sportieve wraak door er enkele in het mandje te leggen. Thomas mocht starten op "9", hij bedankte vrijwel direct door goed te volgen op een afgeweerd schot en droog voor de 1-0 te zorgen. De grote winnaars vandaag waren onze supporters, heel goede sfeer en mooi voetbal, bij deze de warme oproep van al mijn Sharks ... zij gaan naar analogie van onze Rode Duivels nu een Sharksuitdaging aan: we zouden graag eens spelen voor meer dan 50 supporters voor de topper tegen de Waasland-Beveren Sinaai Girls ... met jullie steun kunnen we misschien stunten en kunnen jullie ons mee naar de 2de plaats schreeuwen. We gaan maandag op training al hard werken zodat we jullie niet ontgoochelen komende zaterdag... Sharksgroet Trainer Johan

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Super resultaat gabber! Proficiat!

Groetjes


Ketnet

Anoniem zei

Beste trainer JOHAN,

Je doet het beter en beter ! Wat een overwinning ! Tracht zo verder te blijven doen, hé !!!!!!!!!!!!!!!!!

Gr

NONKEL