Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 14 september 2013

Sharkiesrecord ?

Hallo Sharkies, Vandaag het bezoek van de White-Boys uit Sint-Niklaas ... een aantal jaren geleden bleek deze groep veel te goed voor ons ... de laatste 2 seizoenen echter hebben we gezien dat wij een serieuze sprong voorwaarts gemaakt hebben. Deze middag hebben we ze zelfs serieus doen verschieten, ons mémé wou dubbele cijfers en onze pépé wou goed voetbal zien, wel ik denk dat ik mag zeggen dat we ze alletwee heel gelukkig gemaakt hebben vandaag, 13-1 overwinning en bij momenten echte "tikkie tikkie" (volgens mijn T2 toch). Sam had vandaag dus een rustige middag, maar bleek toch een rustpunt te zijn in het team, elke terugspeelbal werd door hem terug heel goed in het spel gebracht. Vandaag hebben we ook veel uitgeprobeerd, ik denk dat iedereen wel eens overal mocht staan, maar Brendon blijft toch steeds mijn verlengstuk in de verdediging hoor ... klasse hoe die al mijn commando's (4-4-2 ruit, plat, 3-5-2, 4-3-3 het maakt hem niet uit) tot in de details uitvoerd, en het mag gezegd, Jonas (das al jaren een heel betrouwbare "2"), Arne, Younes, Willem en Lander volgde schitterend zijn voorbeeld, de verdediging zit snor. Kapitein Thomas strooide weer met pasjes, Toon zorgde voor de power en Louis en Ilyes (scoorde speciaal voor zijn Tante en Nonkel, weeral 2 supporters bij) voor het voetbalvernuft. Mo "Jaberreken" speelde vandaag zijn beste wedstrijd ooit bij mij ... werkte zich te pletter, las het spel heel goed en was ook nog eens vaak gevaarlijk en hij is mijn 2de verlengstuk op het terrein ... superkerel (die mogen ze niet komen halen, hihihi). En wie ze nog niet mogen komen halen zijn mijn 2 flanken ... flanken vind ik megabelangrijk in het voetbal, awel die 2 van mij doen perfect wat ik vraag en met resultaat ... klasse Jordi en Yanni, zonder jullie zou onze superspits Cédric het niet zo gemakkelijk hebben ... want onze CD7 is echt een geseling voor de verdedigingen in onze reeks, hij is er telkens als de kippen bij om elk foutje van de tegenstander af te straffen ... en niet alleen te scoren, maar ook voor de nodige assist te zorgen. Heel tevreden trainer dus, die toch weeral werkpuntjes gezien heeft voor op training ... Volgende week trekken we trouwens naar het megasterke VK Tielrode en dan gaan we meer dan 200 % moeten zijn ... maar we gaan er zeker onze schubben duur verkopen. Sharksgroet en tot maandag Trainer Johan

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste trainer JO,

Proficiat met uw overwinning !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo verder doen !

Gr

NONKEL

Anoniem zei

Amai !!!!! Doelpuntenfestival. Knap gedaan jongens.

Doe zo voort !

We komen binnenkort zeker nog eens kijken (lees : supporteren)

Familie Trouvé

Anoniem zei



heel goe gedaan jongens!
Doe zo voort.

Ik kom zeker nog eens supporteren voor jullie.

groetjes Jeroen