Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 21 september 2013

Onze "grote" jongens zorgen voor een stunt ...

Hallokes, Deze morgen mochten we op het bezoek bij VK Tielrode en dat met onze (volgens de plaatselijke supporters toch) heel grote jongens ... (Yanni? Lander? Louis? Jonas? Younes? Ilyes? Cedric? Willem? Jordi? vanaf nu mijn dubbele meters hihihi). Onze mannen lieten zich echter niet zot maken door de tegenstanders, tijdens de rust stond ook de eindstand al op het bord ... een droge 0-3. En het was met heel mooi voetbal, het eerste doelpunt viel na weeral een perfect getrapte hoekschop van onze kleine Messi. Het tweede doelpunt na een snelle uitbraak en een mooi schot, en het derde na onze reeds gekende "tikkie takka" moves mooi afgelegd en een magistrale trap van onze Toon ... en Tante Magda zag dat het goed was (weeral een supporter erbij). Het mag trouwens gezegd dat ons legioen supporters week na week aan het groeien is ... hopelijk blijven ze ons ook steunen als we eens verliezen ... want dan hebben we ze het meeste nodig ... In ieder geval we maken weer een sprongetje in het klassement, nu met de voetjes op de grond blijven, want er komen nog enkele kleppers af ... Sam, onze doelman, deed wat moest, een goeie save op een verre knal, heel goed meevoetballend (de verdediging speelt met heel veel vertrouwen in hem terug), alleen zijn strafschoppen moet hij in de hoek zetten en niet in het midden de volgende keer hihihi. Maar hij is wel een heel goed voetballende doelman en dat is steeds een geschenk voor mij. Achteraan leidde 1 van mijn generaals de afweer als de beste, Brendon, klasse wat jij op de mat brengt, een voorbeeld voor velen en een geschenk voor mij ... Hij kan dan ook steeds rekenen op de steun van onze Louis, al een gans seizoen speelt onze deugniet op heel hoog niveau, en als je dan nog kan rekenen op Willem en Jonas op de flank ja dan weet je het wel ... met die mannen kan je altijd naar gelijk welke oorlog ... houden zo mannen, een geschenk voor elke trainer. En als de nood het hoogst is hebben we nog steeds Arne en Lander (de verrassing van het seizoen, wat een aanwinst) op te komen helpen waar nodig van geschenken gesproken. Mijn 2 luitenanten op het middenveld Mo en Toon zijn bijna onmisbaar, zij koppelen inzicht, werkkracht, plezier en sinds kort ook doelpunten ... wij moeten maar een klein signaal doorgeven of de orders worden bijna feilloos uitgevoerd, weeral een geschenk voor mij. Om dan nog maar te zwijgen over mijn 2 kleine (oeps volgens de mensen van VK grote) Messietjes ... Yanni en kapitein Jordi vinden steeds beter hun draai op de flank en voeren nu ook nog eens perfect uit wat ik wil zien, snelheid, actie, voorzet ... weeral een geschenk voor mij. Mijn sergant vooraan Cedric maakt ruimte voor iedereen en laat de anderen dan ook steeds beter spelen, een grote verbetering van hem is dat hij dit seizoen echt wel pasjes geeft en niet meer steeds zelf gaat voor eigen succes, koning van de assists vandaag en dus een geschenk voor de trainer. Robinho, Younes en Ilyes mochten vandaag vooraan vaak gaan bikkelen in de loopgraven, heel veel druk had ik gevraagd, heel vermoeiend ook, maar ieder van hen deed het met verve ... lap weeral een geschenk voor de trainer. Nog een groot geschenk voor mij dan is mijn T2 Jo, die is ook serieus verbetert dit seizoen, zijn tips zijn top, merciekes makker. Genoeg geschenken voor vandaag, hopelijk mag ik er volgende week weer ontvangen ... Sharksgroet Trainer Johan PS Dinsdag staan we in Het Nieuwsblad ...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Chique makker! Proficiat!



Groetjes en tot dinsdag



Ketnet

Anoniem zei

Alweer nen dikke proficiat hé maat...

en andermaal HET ZWARTE BEEST OVERWONNEN!



Alleen voor de Sinaai Girls gaat ge volgens mij nog moeten opletten,

die gaan uw mannen hun hoofd op hol brengen! Daar zult ge een

speciale training moeten op maken vrees ik.



;-) Dirk.

Anoniem zei

Beste trainer JOHAN,

Opnieuw proficiat met uw overwinning !!!!!!

Zo verder doen, of proberen toch !

Gr

NONKEL

Anoniem zei

goe bezig! mooie overwinning in een topper en 3e plaats in het klassement.


groetjes

Kevin