Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 23 november 2013

Girlpower

Hallo,

Allereerst eens 2 dames extra vermelden en bedanken, ons Tonia reed op dit onmenselijke vroege uur nog om boterkoeken voor ons allemaal, merciekes Tonia, en onze privé-kine Anneken stoomde Mo klaar voor de strijd... dus ook voor haar dikke vin.

Nu de wedstrijd zelf, verloren met 2-1 maar toch een dubbel gevoel, enerzijds enorm fier op mijn groep voor wat ze laten zien hebben, op 5 minuten na in de tweede helft hebben wij de tegenstander gedomineerd met mooi voetbal en veel strijd ... alleen dat tikkeltje geluk ontbrak om te scoren ... en de tegenstander had aan 1 kansje genoeg om te scoren, vanuit buitenspel ging een dame er met de bal vandoor, keek in onze doelman zijn ogen en zijn geloste bal werd mooi in doel verlengd door een gevolgde girl ... 1-0 en meteen ook een klapje, de eerste minuten in de tweede helft hadden we het lastig, maar we herstelden ons heel snel ... continu druk naar voor, veel kansen ... maar geen doelpunt en weeral pech aan de overkant, verre vrije trap werd in 1 tijd perfect in de kruising gedropt onhoudbaar voor onze nr1... we gaven niet op en bleven er voor gaan, den trainer deed zotte dingen eerst in 4-3-3, kansen kwamen, geen doelpunt, tijd dus voor 3-4-3, nog meer kansen, nog steeds geen doelpunt ... 3-3-4 dan, de girls waren aan het pompen maar verzuipen deden ze niet ... mijn laatste zotte zet 2-3-5 en ja hoor, Toontje ramde hem er eindelijk in, de tijd was jammer genoeg bijna om ... nog 2 keer waren we er heel dicht bij maar de dames hielden schitterend stand, een gelijkspel had misschien correcter geweest, anderzijds was de girls hun verdediging en vooral hun doelvrouw van hoog niveau ... ze mogen van mij de titel pakken.

Cedric stond vandaag tussen de palen, had niet veel werk en zat enorm in met ons tegendoelpunt, aan ons allemaal om hem er bovenop te helpen ... je wint met een volledig team en je verliest nu eenmaal soms als een volledig team, trouwens de laatste minuten stond hij mee op de tegenstander hun helft en smoorde hij nog een tegenstoot in de kiem ... en dat alleen al was heel puik werk.
Jonas, Willem, Arne en Robinho vochten harde duels uit met de dames, vaak kwamen ze er als winnaar uit.
De ontdekking vandaag was mijn nieuwe centrale duo achteraan, Brendon en Thomas, die hebben elkaar gevonden, praten heel goed met elkaar, wisselen goed van positie en toen mijn nieuwe "4" moe werd kon ik nog een schitterende Ilyes brengen, ook hij beet serieus van zich af, tackelde zelfs de dames ... den deugniet.
Kapitein Yanni, maakte gretig gebruik van zijn snelheid, gaf deze keer soms zijn bal af terwijl hij misschien toch beter zelf had getrapt, maar dat is niet erg, dat willen samenspelen is super ...
Onze andere snelle Shark de Jordi bezorgde de dames ook meerdere keren problemen, alleen kende ook hij geen geluk bij de afwerking.
Mijn middenveld (en hoe later op de wedstrijd hoe dieper deze mannen gingen spelen) werd aangevoerd door leider Louis, samen met zijn strijdmakker Lander kuiste hij serieus wat op hoor en telkens probeerden ze uit te voetballen en direct een aanval op te zetten.
En met mijn 2 beukers Mo en Toon als "10'en" kan je natuurlijk naar elke oorlog en geloof mij vrij, die mannen hebben serieus wat duels uitgevochten ...
En ja hoor onze vaste nr 1 stond in de spits, awel en ik moet eerlijk zeggen, Sam speelde een dijk van een wedstrijd, zorgde voor heel veel druk, was zeer gretig ...

Je merkt het; ik kan mijn groep niets verwijten, en ook al gingen de hoofden naar beneden na de wedstrijd, toch mogen ze heel fier zijn op hun prestatie ... ik heb zeker geen klagen en ook T2 Jo was heel fier op jullie ... deze speelwijze blijven volhouden is nu de boodschap en dan gaan de overwinningen wel volgen ... don't worry ... be Sharkie

Tot maandag,
Sharksgroet,

Trainer Johan

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste trainer JOHAN,

Het kan niet elke week prijs zijn! Eens verliezen hoort nu eenmaal erbij!
De volgende keer terug winnen!

Gr
NONKEL