Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zondag 11 september 2011

Verdorie ik heb jullie graag ...

Hello Sharkies,

Een warme drukkende "zomer" dag, eerste thuiswedstrijd voor onze nieuwe ploeg, stress en zenuwen dus ... Noah op een feestje (dus zonder geheim wapen vandaag), Toon ziek, Mo te laat door bouwperikelen thuis (veel succes nog trouwens), Cedric te laat, kortom starten met juist 8 tegen een sterke tegenstander dat VVS Stekene A toch wel is.
Toch deden mijn sharkies vandaag het schitterend, Robbe moest maar een viertal ballen pakken, maar de manier waarop hij dat deed was subliem, heel betrouwbaar sluitstuk, verdorie kerel ik heb je graag ... Driesje is al jaren een van mijn steunpilaren, nooit supergoed maar ook nooit superslecht speelt telkens zijn wedstrijd, moet ik nog zelden bijsturen, weet wat hij kan en liet zelfs zien dat het toch een beetje in de genen moet zitten, want speelde een tijd op "10" en ik moet zeggen het was goed, zeer goed zelfs, verdorie kerel ik heb je graag ... Willem, die heeft de trainer aangenaam verrast, nog maar eens een bewijs dat ik niet alles weet, want op den "11" was hij heel gevaarlijk, de willem-beweging kwam zelfs terug boven en het was al een tijdje geleden dat we die gezien hadden he, "little Suarez van de Ruiter" nam dan ook het eerste doelpunt voor zijn rekening, verdorie kerel ik heb je graag... Kapitein Jonas, één van zijn beste wedstrijden onder mijn vleugels, duurde eventjes voor hij wakker werd, maar daarna was er geen houden meer aan, vechtlust, voor zijn man komen, en dan nog goed inspelen, verdorie kerel ik heb je graag ... Louis, onze duivel doet al, speelde zowat op elke positie, en telkens heel goed, jammer dat hij last kreeg van zijn bil in de tweede helft maar verdorie kerel ik heb je graag...Cedric, kwam te laat en het duurde eventjes voor hij in zijn tempo zat, liet weeral een aantal mooie Ronaldo-moves zien en pikte ook weer zijn doelpuntje mee, verdorie kerel ik heb je graag ... Thomas, klasse wedstrijd makker, zo vechten voor je bal, en dan nog goed inspelen, das jouw taak he makker en nu niet vergeten he, was een heel goeie wedstrijd van jou verdorie kerel ik heb je graag ... Jeroen, (ons gesprekje voor de match deed deugd he makker, maar blijft tussen ons hihihihi) één woord vandaag voor jou: KLASSE, das mijn messietje ze, en nu zijn we opnieuw vertrokken he voor weeral een prachtig seizoen samen, verdorie kerel ik heb je graag ... Mo, bedankt dat je ondanks je hoofdpijn en de pech bij het verbouwen thuis, toch nog afkwam om je in te zetten en je deed het weeral schitterend he, veel inzet en het spel simpel gehouden, en das meestal het beste, verdorie kerel ik heb je graag... Gilles, goed begonnen aan de wedstrijd, steeds loerend op die kans, dat zijn we van jou gewoon, jammer van die trap op je voet waardoor je moest afhaken, hopelijk niet te ernstig, want jouw torinstinct kunnen we niet missen hoor, verdorie kerel ik heb je graag ...En natuurlijk heb ik ook mijn T2 graag en de "nieuwe" scheids (Freddy, ge doet dat schitterend) en onze supporters (een dank u wel trouwens aan onze oudere sombeekse broeders van de U19 die ons kwamen aanmoedigen voor onze eerste thuiswedstrijd...). Eindstand 2-0, proficiat mannen!!
Volgende week vroeg uit de veren voor de verre verplaatsing naar Lebbeke, dat is dus niet ons ding ...

Tot maandag op de training en dikke sharsknuffel

Trainer Johan

PS van horen zeggen Iris, Lena ... het waren lekkere Hot-Dogs, en de bediening was ook beter dan ergens anders ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey

Goe bezig , proficiat
te veel naar de mis geweest deze week Johan? daar zeggen ze steeds’’ bid voor ons’’ bij de sharkies “ik heb je graag”(ha ha)

groeten
Rudy

Anoniem zei

Beste Johan,

Ik kan niet anders dan u feliciteren als trainer van de preminiemen, 2-0, amaai doe zo verder en nog beter, al gaat dat moeilijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes

NONKEL DANIEL

jovds zei

Hoi trainer
Wij hebben u ook graag. Volgende week kallo of Lebbeke???

Delegeke
Jovds

jovds zei

Trainer
Wij hebben u ook graag!!!
Is het kallo of Lebbeke volgende week

Cheers
Jovds delegeke