Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 3 september 2011

Wow wat een start

Haai sharkies,

Na de foto's van deze morgen vertrokken we met een grote delegatie naar Sint-Niklaas, eerste "officiële"; wedstrijd voor onze nieuwe club en direct naar de White Boys, geen gemakkelijke verplaatsing dus.
Ik had voor mijn mannen en vrouw een ingewikkeld schema gemaakt voor de posities en de wissels, maar 'k moet zeggen de sharkies laten ook deze tactiek gemakkelijk lijken, ze kennen dan ook al heel goed de nummers en de opdrachten die daaraan gekoppeld worden.
De uitslag vandaag was een 1-6 (jaja) uitoverwinning, maar wat vooral belangrijk was, is de manier waarop. In ons doel staat een toppertje hoor, Robbe klasse man, binnenkort kom ik bij jou op training in plaats van omgekeerd ;-).
Mijn rechterflank werd bevolkt door Jarige Jonas (Waar is da Fiestjen ...), Thomas en Mo, werkkracht voldoende dus, ze schoven steeds goed door, de hoekschoppen van Mo en Thomas zorgden steeds voor gevaar en Jonas was heel sterk op den "2"; ... en hij die dacht dat hij dit niet kon ... amaai 'k was onder den indruk hoor.
Op "5" wisselden Willem en Dries vandaag, ze mochten zich uitleven en alles geven, druk voldoende naar voor dus, maar wel niet vergeten verdedigen he mannen. Voor hen stonden vandaag Noah en Gilles, deze laatste maakte een heel mooi doelpunt met het hoofd op een hoekschop, 'k zie dat graag dat gevaar bij stilliggende ballen.
Mijn centrum vandaag werd bevolkt door doelpuntenmakers: Toon, Louis, Cedric en kapitein Jeroen, deze laatste zorgde voor het mooiste doelpunt van de dag, niet zozeer zijn mooi geplaatste bal (al mocht die er ook wel wezen hoor), maar het voorbereidende TIK-TAK spel gaf mij kippenvel.
We zijn dus goed vertrokken en aja onze supporters waren massaal aanwezig, en overtreften zelfs deze van de tegenpartij, hopelijk volgende week bij onze eerste thuiswedstrijd weer zoveel positieve aanmoedigingen ... wij hebben dat graag...

Dikke sharksknuffel

Trainer Johan

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Johan,


Proficiat met de overwinning, ik had het al gehoord dat het een dik verdiende zege was. Spijtig genoeg kon ik niet aanwezig zijn.

Groeten,

Bert

Anoniem zei

Beste trainer Johan,

Een zeer dikke proficiat met de uitslag van uw ploeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gr

NONKEL

jovds zei

Trainer

ons mannen en dame waren goed vandaag; hier en daar wat schoonheidsfoutjes ... maar het is hun vergeven.

Het doorschuifsysteem werkte, fenomenaal goed. Bravo aan de ploeg en trainer natuurlijk die hun dit aanleerde . Kort gezegd :zo weten en leren ze dat elke positie belangrijk is en het creeert een ongelooflijke flexibiliteit voor later...

See ya
Jo (Delegéke)

Anoniem zei

Hey Jo ,

Proficiat met Uw mannen en uw overwinning.

Ik hoor en of zie U binnenkort nog wel.

Sportieve Groeten
Rik