Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 24 september 2011

0-24 ...

Hello Sharkies,

Vandaag een megafiere trainer hoor, ook al heb ik jullie niet veel moeten motiveren deze morgen, daarvoor zorgde de tegenstander, met voor de wedstrijd al te stellen dat het met gemak 0-24 zou worden ... een aantal van mijn haaien hadden dit natuurlijk opgevangen en dat was motivatie genoeg voor die van mij, ik kon dus gewoon genieten en moest niet veel meer doen ...
Robbe (schitterend dat die kwam opdagen, een uurtje voor de wedstrijd had zijn maagje nog andere ideeën dan voetballen namelijk) was vandaag weer subliem, aan het enige tegendoelpunt kon hij niets doen; voor de rest foutloos ... goeie keeperstraining vermoed ik (hihihihi) ... achteraan hielden vandaag Cedric, Toon en Dries de boel mooi dicht en dit tegen een zeer goede tegenstander, want los van de mentaliteit (want ook al deden hun trainers hun best om de mannen met de voeten op de grond te houden, de spelertjes voelden zich beter als die van ons) deze mannen konden heel deftig shotten hoor ... "Tankie" Mo werkte zich te pletter vandaag eerst in de verdediging daarna vooraan, hij verscheen telkens goed voor doel alleen het afwerken mocht niet vandaag, gelukkig hebben we daarvoor Jeroengoal die de eerste weer mooi in het mandje legde ... de ruststand was 1-1 en het respect voor ons begon toch wel wat te groeien, Louis heerste plotseling op het middenveld, kapitein Willem liet zijn tanden zien en ging voorop in de strijd, Gilles maakte driehoekjes op de flank en kon voor voorzetten zorgen, Thomas troefde zijn man op zijn flank nu ook regelmatig af en hielp veel mee in de verdediging en Jonas (supermatch) scoorde een heel mooie tweede ... de eerlijkheid gebied mij wel om te zeggen dat de deklat ons al 3 keer redde en zoniet stond onze doelman ook op de goede plaats of stond deze klaar met een mooie zweefduik ... Tot slot nog een dikke vin voor mijn Noah, in die 5 jaar dat ik haar train heb ik dit nog nooit van haar gezien, ze gaf zich volledig, probeerde de bal af te pakken, liep en gaf pasjes ... heel fier op u meisje. De beste van vandaag waren Robbe, Toon, Dries, Willem, Noah, Cedric, Thomas, Jeroen, Mo, Louis, Gilles, Jonas, kortom mijn hele team ... ik denk dat we ze daar op WSS al mooie dingen hebben laten zien, maar we hebben daar ook al veel voor teruggekregen, zelfs een speler van het eerste elftal die onze wedstrijd komt leiden wow bedankt Koen. Eindstand vandaag 2-1. En uiteraard merciekes he delegee Jo, vandaag had ik nog het meeste werk met u, super hoe jij meeleeft, 'k kan mij geen betere steun en toeverlaat wensen ...
Tot maandag op training en dan is het weer supere ernst om verder te werken en nog trachten beter te worden, nu nog eventjes nagenieten, ja ook ik (Schol met een kriekje in mijn hand)

Dikke, nee hele dikke scharksknuffel,

Trainer Johan

PS Joachim, waarschijnlijk heb je gehoord, maar deze "Woar is da fiestchen" was er enen speciaal voor u, veel beterschap van de sharkfamilie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Johan ,

proficiat,

Groeten Bert

jovds zei

Hoi Sharkies;

de 1ste 5 minuten hadden we het moeilijk (gered door de deklat), die ander ploeg kon degelijk voetballen, zeer snel en voetbaltechnisch toch wel goed. In de 6de minuut kwamen Sharkie dieselmotoren op gang en speelden jullie MEGA BEREgoed. Ok jullie hadden gehoord 24-0; wel ik zal julie iets vertellen de trainer van de andere ploeg zei tegen me in de 2de helft ...amai die manne van jullie die kunnen wel goed voetballen, bravo.

Dus trainer pluim voor u en de ploeg.

Mvrgr
jovds(delgéke)

PS sorry trainer 'k vind dat toch zo plezant dat winnen...

Anoniem zei

Beste Johan,

Proficiat met uw winst!!!! Dit is beter dan een gelijk spel!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,

NONKEL