Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 15 oktober 2011

't is gebeurd

Hallo Sharkies,

Inderdaad onze eerste nederlaag van 2011 (!!!!) is een feit, deze morgen moesten we allemaal vroeg uit de veren want de aftrap op SK Waasland-Beveren was reeds om 9u15, daarbij nog dat er vier van mijn mannen op bosklassen geweest waren de voorbije week en Noah en Gilles afgezegd hadden, maw ik vertrok al met een klein hartje, want geef nu toe een ploeg met die naam en accommodatie hoort niet echt thuis in het gewestelijk jeugdvoetbal.
Tot daar het triestige nieuws ... want mijn kerels hadden er zin in, ze werden dan ook maar geklopt met 4-3 (ruststand zelfs 1-3) en het mag gezegd, hun hart en wilskracht was groot, qua mentaliteit en ook sportiviteit vrees ik dat de tegenstander zelfs heel veel van ons heeft kunnen leren, want ik moet eerlijk zijn, het grote Beveren waar ik naar opkeek en veel respect voor had is heel laag gevallen, en dan heb ik het vooral over de entourage, er waren daar namelijk een aantal supporters van de tegenpartij die deze titel echt onwaardig waren ... Nu terug over naar de zaak van de dag, Robbe (de beste nummer 1 van het Waasland) schitterende uittrappen (ik was er fier op) en prachtige reddingen (was ik ook fier op)... ze zullen zeker uw naam genoteerd hebben ... Jeroen, perfecte wedstrijd alles goed gesloten gehouden achteraan, meegegaan tijdens hoekschoppen en ook zo een heel mooi doelpunt gescoord, ze zullen zeker uw naam genoteerd hebben ... Toon, een ontdekking op twee, 'k vond u heel sterk en uw stem was sexy en ook schitterend doelpunt dus ze zullen zeker uw naam genoteerd hebben, Dries, Willem, Jonas heel veel inzet, prachtig 't was genieten voor mij om jullie zo bezig te zien, ik vrees dat ze ook jullie naam genoteerd zullen hebben ... Thomas weeral 2 assists en ditmaal op stilliggende ballen (hoekschop en vrije trap) mooi voor doel gedraaid, ze zullen dus ook uw naam genoteerd hebben ... Louis, alles gegeven, mooi het spel verdeeld, sterk daar centraal op het middenveld, ze gaan uw naam genoteerd hebben ... Mo, dat karakter, die inzet dat hadden ze daar nog niet gezien, ze gaan uw naam genoteerd hebben ... kapitein Cedric, goed zo heel alleen in de spits, weeral gescoord vandaag, balletje goed bijgehouden en indien het kon mooi ingespeeld ze gaan uw naam genoteerd hebben makker ... Delegee Jo uw overgave was weeral prachtig, ze hebben uw naam wel niet genoteerd, hij stond namelijk al op het lijstje ;-)
Supporters, harde kern, ook jullie naam hebben ze genoteerd al weet ik wel niet wat ze daar mee gaan doen, ook jullie hebben daar verbaal gestreden met een groot hart en ons blijven steunen, het was een wedstrijd buiten de wedstrijd ... mijn sharkladies waren in elk geval in form ...
Om af te sluiten rest mij alleen nog te zeggen dat ik heel maar dan ook heel fier ben op mijn groep, heel volwassen gereageerd, telkens heel sportief blijvend en steeds trachten te voetballen, dit is veel belangrijker dan deze (nipte) nederlaag ... chapeau mannen, voor mij waren jullie deze morgen de nationale U11 van Sombeke die het beste van zichzelf gegeven hebben tegen de gewestelijke van Waasland-Beveren...

Megabangelijkedikke sharksknuffel en tot maandag

Trainer Johan

PS Welkom terug Jan Den brandweerman, ik kijk al uit naar de foto's.

Geen opmerkingen: