Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 5 oktober 2013

Een dikke merci aan de meer dan 100 (!!!!!!!) supporters

Hallo,

Ik ben heel emotioneel  vandaag, en dit om verschillende redenen:

1) een schitterende sfeer in het Werner Poppe - stadion te Sombeke ... meer dan 100 supporters waren er deze middag.
2) deze genoten allemaal van een heel mooie spannende wedstrijd, einduitslag 2-2
3) de inzet van al mijn mannen tegen de topploeg dat de Sinaai Girls toch wel zijn
4) de aanwezigheid van mijn nationale Sharkies Jeroen en Robbe, deed heel veel deugd
5) onze voorzitter zijn aanwezigheid, en nog meer zijn lachende gezicht bij al dat moois, jammer dat we hem geen overwinning konden schenken.
6) de lekkere frietjes (speciaal voor mijn gabber van op het werk Kenneth) achteraf en de hulp van iedereen om ook hier een feest van te maken
7) onze Sharksuitdaging die we tot een goed einde gebracht hebben, al hadden we tegenslag met de winnaar, Christoph met zijn grote terreinwagen ...
8) ons mémé en pépé van ons team die oh zo fier rondliepen deze middag
9) en nog zo veel meer ....

Awel ik ga heel goed slapen deze avond en dit dank zij mijn geweldige team ... dus dikke vin voor Sam (jouw uittrappen waren vandaag perfect en een heel gevaarlijk wapen), Robinho (voor jou niet altijd gemakkelijk, maar toch klasse wat je dan nog laat zien, nooit afhoudende inzet), Arne (jammer dat je niet mee mocht doen omwille van het schoenincident, maar het siert jou enorm dat je op de bank verbaal het beste van jezelf gegeven hebt, hoed af makker), Brendon (mijn verlengstuk op onze eigen helft, echt onmisbaar in mijn team), Thomas (de man van echt wel de meeste passen, klasse hoe jij steeds tracht te voetballen en telkens die bal afgeeft), Toon (wereldgoal), Cédric (ik had schrik voor jou vandaag, maar onze kapitein liet hem niet van de wijs brengen door de Chica's), Ilyes (jij blijft maar vooruitgang boeken), Willem (ook jouw schoenen werden afgekeurd, gelukkig depaneerde je broer jou nog, wel vanaf nu speel jij altijd met een te kleine schoenmaat, want je speelde een bere excuseer een haaiematch), Mo (klassedoelpunt, het lijkt allemaal zo simpel voor jou, maar dat is het echt niet), Jordi (niet de gemakkelijkste taak vandaag, maar wel gedaan wat IK je vroeg dus heel goed en gezorgd voor heel veel supporters ... een grote meneer), Jonas (ze zat in uwen broekzak he makker), Younes (zie je wel dat je het kan ...), Louis (de man in vorm, mijn motor op het middenveld, mijn stofzuiger ...), Yanni (blij dat je eindelijk een Shark bent, wat een aanwinst), Lander (heel veel inzet en ambiance naast het veld, waarvoor mijn hartelijke dank), Tycho (mooi hoe jij vooral Sam extra steunt, die doelmannen schepte een band he) en sinds vandaag ook officieel Kostas.
And last but zeker not least, mijn steun en toeverlaat, mijn T2, Joken, ze zeggen altijd een T1 is maar zo goed als zijn assistent, awel dan ben ik verdomd goed hoor ... want die van mij is een topper ... straks schrijven al die scouts ook zijn naam nog op ... hihihihi ...

Nu nog een paar beeldjes en een dikke dank u wel aan al onze supporters en voor de nieuwsgierigen onder ons ... ja we gaan dat nog eens doen zo'n Sharksuitdaging ...

Sharksgroet en tot maandag...

Trainer johan

 
Kijk eens wat een mooi spandoek, het kan niet missen dat we een superwedstrijd gespeeld hebben


Opzij opzij opzij den trainer is er met water


alles mooi insoppen


opblinken met onze uitrusting, onder het goedkeurend oog van meestergast Jonas

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo, Johan


Proficiat met de geslaagde uitdaging.
Weer een zeer tevreden club, ouders, spelers en trainers/begeleiders.
En zeker de mensen van de kantine zullen blij geweest zijn.

Een team aan elkaar breien en goed laten voetballen is toch een gave die jij hebt.
Doe zo verder man!


Greets kristof

Anoniem zei

Beste trainer Johan
Eerst en vooral plezant dat er zoveel supporters waren ! Fijn voor jou en de ploeg !

Proficiat met je gelijkspel van 2 – 2 .

Gr

NONKEL

jovds zei

Beste Trainer & Sharkies

ik ben fier dat ik jullie Delegée mag zijn, weeral MEGA inzet, blijven vechten; ik dacht oei da komt nie goe na het eerste doelpunt v/d girls (ja die kunne echt wel shotten...)maar jullie collectieve inzet heeft er een Thriller van formaat van gemaakt met toch wel wat gemiste kansen aan onze zijde . HEb heel veel mooie passes gezien...en iedere supporter was het erover eens, mooi aangenaam voetbal. Zelfs de reserven die om 15h gingen spleen bleven "gekluisterd" kijken..dus dan moet het interssant zijn geweest...
PROFICIAT...
Delegéke Jo

PS ook dank a/d scheidsrechter, ook al snappen we het nog niet van de voetbalschoenen hij heeft een correcte match gefloten