Dank u wel mannen

Dank u wel mannen

reeksindeling 2015-2016

reeksindeling 2015-2016

Klassement

Klassement

Laatste thuiswedstrijd 2015

Laatste thuiswedstrijd 2015
Laatste thuiswedstrijd 2015

zaterdag 26 oktober 2013

Proficiat mannen PO I is een feit ...

Hallo,

Vandaag kwam Bazel op bezoek, de wedstrijd daar was onze beste van het seizoen en de tegenstander haalde de laatste tijd heel goeie resultaten ...

Ik heb vandaag eens van alles getest ... je kan namelijk nooit weten wat de toekomst brengt, volgende week hebben er een aantal van mijn Sharks al vakantielitis en gaan we moeten schuiven. 'k Moet eerlijk bekennen dat de ene test al beter gelukt is dan de andere ... maar geen nood dat is volledig mijn verantwoordelijkheid en mijn aanvallende spelers gaan nu eens weten wat voor superwerk hun verdedigers allemaal doen om het voor hen gemakkelijk te maken en ook omgekeerd natuurlijk.

Na de noodzakelijke wissels kwamen we weer in ons gewone spel, met af en toe heel mooi voetbal ... vooral het tweede doelpunt was om kippevel van te krijgen ... eerst wat tikkie-takka in het middenveld ... goeie opening naar de weak-side ... klasse voorzet en mooi met het hoofd afgewerkt ... en zo kwamen er nog tal van acties ... ruststand 4-1.

Na de rust kreeg ik dan weer zin om links en rechts wat uit te proberen, zodat de eindstand eigenlijk dezelfde was gebleven dan de ruststand : 4-1.

Sam heeft mij vandaag eens doen verschieten, normaal kan hij klasse uitverdedigen, vandaag trapte hij toch wel naast een terugspeelbal zekers ... gelukkig was hij nog op tijd terug ... voor de rest goede wedstrijd van onze nr1.

Als ik ooit eens problemen zou hebben achteraan, bewees Cé dat hij mij daar steeds kan depaneren, 't was genieten hoe hij alle problemen oploste.

Dat was natuurlijk niet moeilijk, want hij werd bijgestaan door mijn kleine grote kapitein Lander, Willem (de braafste van de bende die vandaag flirtte met geel, maar wel telkens professionele fouten), Jonas (geblesseerd uitgevallen, wel jammer want een dijk van een wedstrijd), Younes (die zijn beste wedstrijd ooit bij mij speelde), Arne (die zelfs offensief voor een meerwaarde zorgde) en Ilyes (welkom terug makker na een paar mindere weken).

Mijn middenveld was top vandaag,zeker  de eerste helft, veel passing, mooie kaats en dan de diepe bal. Brendon (die doet nu echt alles wat ik van hem verwacht, onmisbaar voor het team en de trainer), Jordi (speelde schitterend vandaag, de eerste 5 minuten deed hij nog wat dodo, maar daarna was werkelijk alles supergoed), Thomas (won zelfs duels vandaag), Yanni (had zenuwen, maar was nergens voor nodig ... eens hij op zijn flankje mocht crossen was hij weeral super) en uiteraard onze draaischijf Toontje (ik ga je missen volgende week).

Mo kreeg zijn vrije rol en dat doet hij zo graag, je ziet hem dan echt alle hoeken van het veld opzoeken en overal aanwezig zijn.

Louis maakte dus het schitterende doelpunt met zijn hoofd, wat een wedstrijd van onze witte haai ... klasse makker ...

Last but not least ... ook T2 Joken was weeral super ... echt een klassebak ...

Deze overwinning wil ik ook opdragen aan de opa van Shark Robinho, sterkte makker, in onze gedachten steunen we jou en je familie allemaal ... we zijn namelijk één team...

Sharksgroet,

Trainer Johan

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste trainer Johan,

Proficiat met uw 4 – 1 overwinning!!!!!
Zo verder doen, en blijven winnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gr

NONKEL